casos d'èxit

Les proves ho demostren.

Estem convençuts que podem ajudar-te a canviar la manera com et planteges el transport. Potser no portem americana (i tu potser tampoc), però hem estudiat les tendències macroeconòmiques, ens hem mantingut atents als canvis socials i fem un seguiment de les pautes que s'apliquen en transport a les empreses. La nostra conclusió és que les empreses estan canviant. Els taxis són cars, els lloguers són poc pràctics i, finalment, tot el que li cal a qualsevol és una manera viable, sostenible i rendible d'anar d'A a B.

El negoci de la publicitat es mou ràpidament. I amb Zipcar, molt més.

Hill Holliday – Boston, MA & New York, NY

Mike Sheehan, director executiu de l'agència de publicitat Hill Holliday, afirma: "Hem provat els serveis de cotxe, les empreses de lloguer i els trens per al transport local. Res no es pot comparar amb la flexibilitat i la comoditat de Zipcar". Quin és el principal atractiu? "Els nostres empleats estan encantats perquè poden viatjar quan els va bé i nosaltres estem meravellats amb l'estalvi del 80%". llegeix-ho tot
Un negoci que no s'atura
Hill Holliday és una de les agències més grans de Nova Anglaterra, per això els seus equips estan en moviment constant. A més a més, al tenir oficines a Boston, Nova York i Carolina del Sud, reunions a petició dels clients o treballar amb presentacions durant tota la nit, la possibilitat de tenir els cotxes sempre disponibles ajuda a simplificar els tràfecs de la feina. "El fet de tenir Zipcars a menys de tres minuts a peu de les nostres oficines del centre suposa un avantatge realment estratègic", afirma Mike. I en un to més divertit, comenta: "És tot un plaer poder conduir un MINI Cooper per anar a una reunió de Dunkin' Donuts".

Càlcul de números amb bon gust 
Un total de 75 empleats de Hill Holliday fan servir un Zipcar 3,5 vegades a la setmana com a mitjana, és a dir unes 180 vegades a l'any. Amb un trajecte mitjà de cinc hores, l'equip de finances de Mike va calcular que gastaven al voltant de 43.000 USD amb un servei tradicional de lloguer de cotxes amb conductor. Amb Zipcar, les despeses s'han reduït a 6.500 USD. L'estalvi del 80% ho diu tot. Si afegim això a la flexibilitat, la comoditat, la diversió i el factor "verd" del compte Zipcar per a empreses, moure's al ritme de la publicitat no està gens malament.

Zipcar, un gran èxit per les emissores de ràdio.

Clear Channel Radio Network – New York, NY

"Zipcar ha permès al nostre departament de vendes fer visites comercials en qualsevol moment, a qualsevol lloc i sense gaire preavís o planificació", afirma Kristina Johnson, de l'emissora de ràdio Clear Channel. Kristina no s'estalvia elogis per al servei de carsharing: "Amb la comoditat de Zipcar és més fàcil que mai actuar amb immediatesa".  llegeix-ho tot
Donar als comercials la possibilitat de moure's amb llibertat
, fa que Kristina recordi com era Clear Channel abans de Zipcar. El personal de vendes havia de ser creatiu per arribar a les cites comercials. Agafaven prestat un dels pocs vehicles de promoció, utilitzaven cotxes particulars i es molestaven a pagar les despeses d'aparcament a la ciutat, o bé, feien malabarismes per quadrar els horaris del transport públic. "Aquest procés [era] pràcticament impossible per a l'executiu ocupat que només et pot donar cita amb un preavís molt breu o per al client que necessita jugar una mica amb la reunió i canviar hores i dates sovint", comenta Kristina.

Quan es va presentarAvancar per primera vegada al personal, la diferència en facilitat i flexibilitat va ser la resposta més evident als problemes que sempre havien tingut amb les visites comercials. Els empleats de Clear Channel en van augmentar l'ús de manera notable i Kristina va descobrir immediatament el valor d'un compte Zipcar per a empreses.

Impuls de la productivitat i l'esperit de l'empleat
Facilitar a l'equip de vendes una mobilitat sense preocupacions va suposar unes millors relacions amb el client i un descans per als empleats. "Els empleats de Clear Channel estan encantats amb la bona impressió de cara als clients que suposa la flexibilitat i la comoditat de què disposen perquè poden citar-se personalment en qualsevol moment per fer una exposició breu, una presentació o simplement per comunicar-se d'una manera més personal".

El compte d'empresa de Avancar aporta també l'èxit dins de l'empresa. L'equip de Kristina ja no s'ha de preocupar per aconseguir un cotxe a temps, aparcar, resoldre preparatius complicats per anar d'un lloc a un altre i aclarir-se amb reemborsaments molestos de despeses relacionades amb cotxes i desplaçaments. Han estat més de dos anys en què hem tingut més de 50 comercials anant d'una banda a una altra.

Els vam demanar una exposició ràpida de l'avantatge que suposa Zipcar. "Ràpid, fàcil i còmode" van ser les primeres paraules que van venir al cap.  

Com descriu Zipcar un President de Consell d'Administració (en 140 caràcters o menys)

Twitter – San Francisco (Califòrnia)

"Zipcar és el meu mitjà favorit per moure’m per San Francisco. És senzill, barat i una bona manera de gaudir de la ciutat. És un plaer fer-los servir". Aquest és el "tweet" que Jack Dorsey, fundador i President del Consell d'Administració, ens va enviar sobre per què Twitter fa servir Zipcar. llegeix-ho tot
Les grans ments de vegades no hi pensen
"M'agraden els serveis que no requereixen pensar gaire per saber com funcionen", comenta en Jack. "Zipcar ha fet fàcil la inscripció, la reserva i obtenir el cotxe, per tal que puguis anar a voltar de seguida". La senzillesa de Zipcar significa que la gent de Twitter pot anar sobre rodes quan vol, accedint-hi des d'un mòbil o des del web. Però la senzillesa és només una de les claus de l'èxit de Twitter i d'Zipcar.

També hi ha el temps, els diners i els viatges. "Volíem evitar el cost d'agafar taxis a tot arreu o els retards del transport públic", explica el Jack. "D'Zipcar és la manera més ràpida i fàcil de moure's per la ciutat". La gent de Twitter no només fa servir Zipcar per voltar per la seva ciutat natal, San Francisco, també el fan servir per viatjar per llocs com Nova York i Boston, perquè Zipcar està disponible a més de 50 ciutats dels EUA i el Regne Unit.

Una demostració personal i filosòfica
Quan li demanem com va conèixer Zipcar i per què ens va triar per a Twitter, en Jack explica: "Jo el faig servir a la meva vida privada. Per tant, ho puc recomanar personalment".

Què té a veure Zipcar amb la filosofia d'empresa? "És un espai compartit, un recurs compartit", destaca en Jack, "i això ens pot ajudar a reforçar les bones pràctiques dins de la nostra empresa. A Twitter tots compartim un recurs i treballem pel mateix objectiu." Però en Jack també descriu Zipcar en termes menys filosòfics i en només 3 paraules: "Simplicitat. Enginy. Valor".

Aquesta empresa de cafè aprofita Zipcar fins l'última gota

Bicycle Coffee – San Francisco, CA

"Zipcar no és tan sols l'alternativa més àgil i eficaç al fet de tenir cotxe propi, sinó que per a la nostra empresa és l'única opció que pot funcionar", afirma Brad Butler, propietari de Bicycle Coffee. Brad considera que el servei de carsharing és una part instrumental del creixement de la seva empresa. "Bicycle Coffee Company va créixer un 250% més ràpidament sense haver de preocupar-se de problemes de manteniment amb el seu propi vehicle". llegeix-ho tot
Creixement orgànic, lliurament sostenible
Com a empresa sostenible que utilitza fonts d'energia alternatives, Bicycle Coffee es va oposar al fet de tenir un cotxe particular, però igualment necessitava un vehicle accessible fàcilment per a ús empresarial. Brad va trobar que la missió organitzativa de Zipcar s'ajustava als valors empresarials de la seva família. A més, tenir també unes tarifes més baixes que les de la competència local tampoc feia mal.

"Tenim una empresa de torrefacció i lliurament de cafè on els grans torrats es lliuren a oficines i botigues d'alimentació amb bicicleta. No obstant això, la nostra empresa ha crescut per sobre de la nostra capacitat per transportar el gra del port a la nostra central per al lliurament amb bicicleta". És evident que necessitaven una solució per al creixement de l'empresa. Sense Zipcar, Bicycle Coffee hauria d'haver comprat un vehicle que s'aprofitaria molt poc. Això hauria anat contra els seus principis de sostenibilitat i hauria presentat costos desorbitats que haurien impedit l'expansió.

L'eficiència ecològica treu un pes de sobre als empleats
El fet que l'equip de lliuraments disposi d'una manera eficaç de transportar comandes de gran volum del port a la botiga ha ajudat Bicycle Coffee a prosperar. "Vam deixar d'haver de fer diversos viatges i pagar els treballadors de l'empresa de transport BART per transportar centenars de quilos de producte en sacs sobre l'esquena". Brad afirma que Bicycle Coffee Company ha crescut un 250% des que es va unir a Zipcar, i això només és el principi. "Abans de disposar de Zipcar, l'empresa no podia transportar el producte del port al magatzem. Ara podem créixer sense límits".

A més, el compte Zipcar suposa tranquil·litat. L'equip de Brad ja no s'ha de preocupar per aparcar en carrers congestionats de la ciutat i pot agafar el cotxe que s'ajusti a les seves necessitats, ja sigui una furgoneta per a una comanda gran o un cotxe híbrid per a un lliurament sostenible de llarga distància. D'aquesta manera, l'equip es pot centrar en allò que fa que el seu negoci sigui únic: cafè exquisit lliurat amb bicicleta.     

Una empresa de serveis jurídics que s'estalvia 600 USD al mes

ATG LegalServe Inc. – Chicago, IL

Bob Rusch, gerent d'operacions de l'empresa de serveis ATG LegalServe Inc., descriu així el benefici més gran de fer servir Zipcar per a empreses: "Comoditat i preu. Aquest concepte funciona a la perfecció". A més, afirma: "Abans de Zipcar, la nostra empresa no podia satisfer les necessitats dels nostres clients d'una manera rendible, però ara podem oferir més serveis i arribar a més clients potencials". llegeix-ho tot
Una nova empresa de l'àrea metropolitana de Chicago s'enlaira ràpidament amb Zipcar
ATG LegalServe és una empresa relativament nova que necessita transport amb un preavís immediat. Bob volia una solució rendible i sense complicacions. "Les nostres necessitats oscil·len d'una hora a moltes hores, i no ens interessa tenir diversos vehicles propis, cosa que suposaria haver de pagar assegurances, aparcament nocturn, carburant i altres despeses". 

Com a director d'operacions, ha de facilitar l'accés a diversos vehicles alhora i diversos tipus de vehicles per a diferents tipus de reunions amb clients. Els empleats d'ATG no tan sols estan encantats amb la comoditat de les ubicacions d'autoservei de proximitat, sinó que també els encanta la selecció de Volvo, BMW, Toyota i Honda tant per la preferència personal i les opcions per a un dinar de negocis com per al transport de documents. A més, les ubicacions del centre permeten als empleats disposar d'un cotxe a la ciutat sense haver de suportar el trànsit per arribar-hi.

A més de reduir les molèsties i augmentar la flexibilitat, l'empresa s'estalvia diners ja que no ha de reemborsar als empleats les despeses d'estacionament i quilometratge. Bob està fascinat amb les tarifes d'Zipcar que ho inclouen tot: "Estalviem vora 600 USD al mes gràcies a Zipcar." 

Resumeix la decisió d'utilitzar Zipcar des del principi com quelcom "obvi".

La flota d'un despatx d'arquitectes passa de 3 a 0.

Shepley Bulfinch – Boston (Massachusetts)

"Els números poden explicar una història", diu Edward P. Hughes, el director financer (o CFO) de Shepley Bulfinch, una empresa famosa per les seves solucions de disseny innovadores i sostenibles. "Abans teníem tres cotxes d'empresa en règim de lísing", segueix, "però després de veure'n el cost ens va semblar obvi que no havíem de treballar amb empreses de cotxes de lloguer". llegeix-ho tot
Zipcar, una solució senzilla per reduir costos
L'Ed sabia que els dissenyadors i els arquitectes necessiten un transport fiable per visitar les obres i reunir-se amb els clients, tot sovint amb poca antelació. Per no parlar de la flexibilitat de disposar de vehicles que puguin transportar maquetes arquitectòniques. Però els costos associats amb els cotxes d'empresa anaven més enllà de les despeses del leasing. "S'hi han d'afegir els costos de canvis d'oli i el manteniment regular", explica l'Ed. 

Mentre cercava una solució rendible, l'Ed va trobar Zipcar. Com ens explica l'Ed: "Vam tenir una reunió inicial molt positiva sobre com funciona Zipcar i com podria beneficiar l'empresa". Amb dos cotxes a punt de sortir del lísing, van decidir provar-ho. Amb Zipcar, van descobrir un mitjà fiable perquè els seus empleats puguin anar a reunions i visitar les obres i, al mateix temps, s'eliminen les despeses d'assegurances i manteniment. També van obtenir altres beneficis econòmics: "Hem reduït el temps que els empleats passaven anotant despeses i gestionant els cotxes d'empresa en un 95%". 

Increment de la satisfacció del client i el director
Com a líders en conceptes i tecnologies arquitectòniques sostenibles, Shepley Bulfinch també han descobert que Zipcar encaixa molt bé amb els seus clients. "El nostre personal i molts dels nostres clients són molt sensibles als temes 'verds'. Amb Zipcar tenim l'opció d'anar amb un Prius a les reunions". 

Tots tres cotxes d'empresa ja han estat substituït per Zipcars. I, amb paraules de l'Ed, "Un dels directors, que estava preocupat perquè ens desfèiem de la flota, ara s'ha convertit en un dels usuaris més freqüents de Zipcars. Li agrada molt el MINI Cooper." 

Vam demanar al CFO de Shepley Bulfinch tres paraules que resumeixin què és Zipcar. La seva resposta? "Disponible. Rendible. Fiable."

Una botiga de bicicletes troba les seves quatre rodes

Urban AdvenTours – Boston, MA

"Som una empresa ecològica i Zipcar ens dóna la flexibilitat per utilitzar un cotxe sempre que ho necessitem, però sense cap tipus de compromís amb la indústria de l'automòbil", comenta el propietari i director de mobilitat d'Urban AdvenTours, Andrew Prescott. llegeix-ho tot
Més visibilitat sense sacrificar la sostenibilitat
Urban AdvenTours és una empresa ecosostenible de visites guiades amb bicicleta situada al centre de Boston. El seu personal fa tot el que pot per moure's tot el temps possible sobre dues rodes en lloc de quatre, des d'anar a la feina des de casa seva i fer encàrrecs amb bicicleta fins a fer servir un BioBus alimentat amb oli vegetal per al lliurament de les bicicletes. Però de tant en tant, necessiten una mica més d'espai. Andrew admet que "no tenim cotxes particulars i tampoc ens interessa realment, però a vegades no n'hi ha prou amb una bici". 

Urban AdvenTours està present per tota l'àrea de Boston i assisteix a fires de transport, mercats a l'aire lliure i esdeveniments turístics..., principalment amb bici. Però a vegades necessiten transportar més material que no cap en una bici. Zipcar els dóna l'opció de disposar de quatre rodes quan dues no són suficients."Zipcar ens permet assistir a més esdeveniments que abans", comenta Andrew. 

Visites guiades que van més lluny que mai
Zipcar va permetre a Urban AdvenTours augmentar ràpidament la seva visibilitat sense sacrificar la seva cultura de la bici ni els seus valors ecològics. I Andrew està encantat d'haver trobat una empresa que comparteix la seva visió i el seu compromís amb el transport sostenible. "El compte de la nostra empresa és fàcil de fer servir i facilita als meus empleats la llibertat de fer encàrrecs que no podríem fer amb les bicis". I per a la visita ocasional de llarga distància, un Zipcar va molt bé com a vehicle de suport per al material extra. 

Sens dubte, Urban AdvenTours està compromesa amb l'empresa (i la vida) sobre dues rodes. Però quan no pot dependre només de les bicis, l'equip de Urban AdvenTours pot comptar amb Zipcar.

Com aconseguir que tot un repartiment de personatges circuli sense tornar-te boig

Improv Asylum – Boston (Massachusetts)

"És còmode, només s'ha de gestionar un compte i hi ha una bogeria de cotxes variats per triar ben a prop." Així s'expressa en Norm Laviolette, un empresari molt intel·ligent i cofundador d'Improv Asylum, la comèdia guardonada, sobre l'ús de Zipcar for Business. llegeix-ho tot
Dirigir un club de comèdia no és cosa de broma
Quan el personal administratiu, actors, comediants, escenògrafs, autors (fins i tot l'attrezzo) de la sèrie Improv Asylum han de viatjar, ho fan amb Zipcar. Els ofereix tota una selecció de vehicles: cotxes amb eficiència energètica per a les gestions de l'oficina per la ciutat i vehicles més grans quan tots el del repartiment han d'anar junts a algun lloc. 

Però són molt llestos, i no només fan servir Zipcar per comoditat o per la selecció. "És rendible", diu en Norm. "Abans llogàvem cotxes per als espectacles de cap de setmana. Tot i que encara no hem fet una anàlisi formal de costos, ja estic segur que amb Zipcar ens estalviem diners. Per aquí no hi ha cap agència de lloguer de cotxes que et permeti llogar un cotxe per al divendres nit i que no et cobri per un segon dia". 

I com és el tracte amb el servei d'atenció al soci d'Avancar?

"Un bon servei d'atenció al soci és aquell que t'evita haver de tractar amb el servei d'atenció al soci", diu el Norm. I aquesta justament ha estat la seva experiència amb Zipcar. Com diu ell: "Sense complicacions." Naturalment, si necessiten ajuda amb algun dubte, poden trucar a qualsevol hora o utilitzar el web. Segons explica el Norm: "La meva comercial, la Becky, és al·lucinant." 

Aleshores, quines tres paraules vénen al cap d'un humorista/empresari quan se li demana que descrigui Zipcar? “Senzill. Còmode. Proper."

Tenir cura dels pacients i dels empleats que vénen de lluny

Swedish Medical Center – Seattle (Washington)

"Tenim 7.000 empleats que cada dia es desplacen cap a la feina, inclosa gent que treballa en la cura directa del pacient en torns de dia i de nit. El nostre objectiu és eliminar els vehicles ocupats per una sola persona. Però, com els puc convèncer que no condueixin, si jo mateix ho faig?", es demana la Karen Lee Kimber, Directora de Transport i Aparcament de Swedish, un destacat proveïdor d'assistència sanitària sense ànim de lucre de l'àrea metropolitana de Seattle. llegeix-ho tot
Lideratge per l'exemple i la innovació
"En 22 anys no he vingut a la feina amb cotxe de manera habitual. De fet, aquesta és la meva lluita", explica la Karen. Però també sap que els metges, infermers i la resta de personal han de tenir flexibilitat per assistir a reunions i desplaçar-se entre hospitals quan calgui. Com diu ella: "Un metge no li pot dir al pacient, ‘Perdoni, haig de marxar perquè comparteixo cotxe’."  

És per aquests motius que Swedish fa servir Avancar. Ara, els empleats saben que poden anar allà on hagin d'anar en qualsevol moment, de dia o de nit. Només han d'agafar el telèfon o anar a Internet per reservar un Zipcar i en qüestió de minuts ja són en camí. Zipcar ofereix a la Karen l'incentiu que necessita per convèncer gairebé tothom perquè deixin el cotxe a casa. Hi ha vicepresidents que l'utilitzen, personal d'infermeria i gent de facturació i recursos humans." 

Com estalviar temps i diners
Actualment, la Karen s'encarrega de la gestió de cinc aparcaments. No cal que ningú li expliqui tot el temps i la despesa que cal per proporcionar un aparcament adequat. Per tant, és bo saber que cada Zipcar pot eliminar de 15 a 20 cotxes particulars de les carreteres (mitjana nacional). La disminució d'aparcaments presenta uns estalvis potencials per a Swedish de desenes de milers de dòlars. 

Però Zipcar fa molt més que alleugerir els garatges. Swedish permet que els empleats utilitzin Zipcar per viatges d'empresa i personals, amb la qual cosa s'elimina la molèstia i les despeses dels reemborsaments pel quilometratge. I, aleshores, com descriu Zipcar algú que ha fet del transport alternatiu la seva “lluita”? “Senzill. Còmode. Pràctic."

Per què Zipcar és el millor amic d'una directora de màrqueting

Poopbags.com – Chicago (Illinois)

"Els lloguers són una murga. Necessites la targeta de crèdit, l'assegurança i el carnet de conduir. Tot s'eternitza. Amb Zipcar, et registres una vegada, t'arriba la targeta i ja estàs preparat per a la marxa", explica Paige Penningroth, directora de màrqueting de Poopbags.com. llegeix-ho tot
La sintonia entre poopbags.com i Zipcar. Per a Poopbags.com, l'elecció de Zipcar va ser sobretot una qüestió de facilitat, comoditat i preferències. Com diu la Paige, la directora de màrqueting que ho fa tot, "Hi ha cotxes allà baix al carrer. L'altre dia es va trencar la impressora i és un dels serveis bàsics de la teva empresa. Va ser molt còmode reservar un Zipcar i portar-la a reparar. I, a més, no m'haig de preocupar per l'aparcament." Però el meravellós personal de poopbags.com, l'empresa que comercialitza bosses biodegradables per recollir els excrements dels gossos, també fa servir Zipcar per més coses que les gestions de l'oficina. "De vegades hem d'anar a recollir coses als proveïdors i necessitem una camioneta per desplaçar articles grans o diversos articles en un sol viatge", explica la Paige. Amb Zipcar, poden ser ecològics amb un híbrid o triar un vehicle més gran quan el necessiten. Com diu la Paige: "T'ho miris com t'ho miris, no cal pagar assegurances ni carburant. L'empresa es treu un pes de sobre." Què més és fàcil amb Zipcar? ""El lloc web de Zipcar és fàcil d'usar", explica la Paige, que també té experiència amb el disseny de llocs web. "El lloc web explica amb tot detall l'estructura de preus. Està ben clar i ordenat, en una llista amb pics." I potser tot això explica per què Zipcar té un índex de satisfacció dels clients del 89% entre les petites empreses. Aleshores, quines tres paraules faria servir una directora de màrqueting per promocionar Zipcar? "Fàcil d'utilitzar. Còmode. Bon manteniment."

Desplaçar-se amb estil

lucy – Portland (Oregón)

"Hi ha dies que volto molt. Potser tenim unes proves d'impremta pel matí i una sessió de fotos al vespre. Tot sovint només m'hi estic uns moments i ja haig de tornar a marxar", explica la Leslie Forness, Directora de Producció de Serveis Creatius de lucy Activewear: una empresa de roba esport i de moda. llegeix-ho tot
En marxa, després de la mudança
La marca lucy dissenya roba que inspira aquelles dones que volen destacar i ser capdavanteres. I cap no ho és més que la Leslie. "Ens vam traslladar al centre de la ciutat de Portland a l'abril. És molt més entretingut i divertit viure aquí, però no hi ha aparcament." Fins i tot en un lloc més cèntric, la Leslie és fora de l'oficina més que mai. I quan surt a la carretera, ho fa amb un Zipcar. 

"Avancar és fàcil i còmode", diu la Leslie, "hi ha molts cotxes a tot arreu, i tot funciona molt bé." Utilitzar Zipcar també implica que la Leslie pot seguir agafant l'autobús per anar a la feina i utilitzar Zipcar per als desplaçaments d'empresa. Elimina les despeses d'aparcament i de carburant, però segueix gaudint de la llibertat de viatjar sempre que ho necessita. 

Marques que encaixen
"Zipcar és la marca adequada per a lucy i viceversa", diu la Leslie. Totes dues empreses estan compromeses amb el medi ambient i les solucions ecològiques. Per això la Leslie demana el Prius sempre que pot. Ens va explicar que la primera vegada no sabia com engegar-lo, però l'ajuda era a l'altra banda del telèfon. "El servei d'atenció al soci d'Zipcar és genial", recorda la Leslie. 

Aleshores, com descriu Zipcar una Directora de Producció de Serveis Creatius tan increïblement activa? “Senzill. Còmode. Àgil."

Vols conduir amb les tarifes més econòmiques d'Avancar?

Donar-se d'alta
apunta't a un compte existent

cotxes arreu del món

Hi ha més de 12.000 Zipcars i Avancars repartits per tot el món, Amèrica del Nord, Regne Unit, França, Àustria, Bèlgica o Turquia… Segur que tens un ben a prop.

Com podem ajudar a la teva empresa?

Tant si ets una empresa gran com petita, mou-te amb rapidesa i fàcilment amb Avancar for Business.