Presentació de Avancar

Avancar és la xarxa de carsharing més gran del món i ofereix als seus socis, tant a empreses com a particulars, un accés còmode i assequible a una àmplia gamma de vehicles a ciutats i aeroports de tot el món. Zipcar permet gaudir dels vehicles per hores o per dies i elimina els costos associats a tenir un cotxe en propietat. Avancar pertany a un sistema de transport dels més eficients de tot el món, ja que és un complement del transport públic, redueix la congestió i millora la qualitat de l'aire. Zipcar és una empresa filial d'Avis Budget Group, Inc. (Nasdaq: CAR), un proveïdor líder mundial de serveis de lloguer de vehicles.

Sobre Zipcar

• Avancar dóna accés als seus més de 950 000 socis a més de 12 000 vehicles als Estats Units, Canadà, Regne Unit, Espanya, Àustria, França, Alemanya i Turquia
  • Avancar ofereix als seus socis més de 50 marques i models de vehicles adaptats a les seves necessitats molt a prop de casa seva i del seu lloc de treball, ja siguin petits cotxes urbans, híbrids o vehicles i furgos amb més capacitat
  • Avancar va inventar la categoria del carsharing fa 15 anys. Avui dia, Avancar porta el carsharing a més gent que cap altra organització del món