EL CARSHARING CORPORATIU ES MULTIPLICARÀ PER 20 EN ELS PROPERS CINC ANYS

Amb motiu de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura de Catalunya, Avancar contribueix a la sensibilització de models de mobilitat alternatius com el carsharing per a empreses

Oct 7, 2015

Barcelona, 7 d’octubre de 2015 – Avancar, empresa subsidiària de Zipcar, la xarxa més gran de carsharing del món, suggereix a les empreses catalanes que revisin la manera com gestionen les seves solucions de mobilitat. Amb motiu de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura de Barcelona, Avancar recorda que el carsharing és la solució més còmoda i eficient per gestionar les seves necessitats de transport, alhora que contribueix a promoure un model de mobilitat més sostenible a les ciutats.

Com demostra l’estudi de Frost&Sullivan[1], les empreses estan començant a veure el valor afegit d’aquests serveis. L’informe també conclou que, en només 5 anys, el nombre d’empreses que apostin per aquest model serà 20 cops més gran.

Pimes i autònoms suposen el 99,86% de les empreses a Catalunya, segons les Estadístiques PIME del Ministeri d’Indústria, Energia i Turisme de març de 2014[2]. Una de les majors despeses a les que s’enfronten és la mobilitat. Per tal d’estalviar, no n’hi ha prou amb reduir el nombre de desplaçaments, només el fet de disposar de vehicles de propietat o, fins i tot, en règim de renting és un dels majors costos per a les empreses. Per aquest motiu, les empreses aposten cada cop més per serveis com el carsharing, amb els que poden estalviar fins a un 30% en costos i reduir la seva flota entre 12 i 15 vehicles, segons dades de Frost&Sullivan[3].

Ignasi Fábregas, Market Manager d’Avancar indica: “El model de carsharing per a empreses està pensat per a aquells professionals que s’han de desplaçar per feina i volen pagar un cotxe o una furgoneta només quan ho necessiten. El carsharing permet reduir els costos fixes de l’empresa, fa més flexibles els seus models de mobilitat i fomenta la sostenibilitat de les ciutats. Sense cap mena de dubte, es tracta d’un model de desplaçament intel·ligent que permet que pimes i autònoms comptin amb un servei de transport racional i eficient.

L’Agència de Residus de Catalunya afirma que “Gràcies al servei de pagament per ús d’Avancar, hem aconseguit un model de mobilitat molt més flexible, reduint les nostres despeses de flota fins a un 40%. A més, Avancar ha triplicat el nombre de vehicles disponibles en règim de carsharing a la zona, pel que és molt senzill accedir a un cotxe adaptat a les nostres necessitats quan el necessitem”.

Avancar per a professionals i empreses és un servei especialment dissenyat per a l’activitat empresarial, a través del qual els professionals poden assistir a reunions fora de la seva zona d’activitat o transportar mercaderies. A més, inclou també plans flexibles per als empleats de les empreses que s’apuntin al servei de manera particular. Disposa de tarifes reduïdes per conduir de dilluns a divendres.

Avancar compta amb la seva flota de vehicles híbrids, com el Peugeot 3008 o el Toyota Yaris, fruit del compromís que té amb la preservació del medi ambient. També disposa des de vehicles utilitaris com el Seat Ibiza, fins a cotxes Premium com BWM Serie 1 i furgonetes. A més, tots els socis que viatgen a l’estranger, tenen a la seva disposició la xarxa de vehicles Zipcar, presents a EE.UU., Canadà, Regne Unit, França, Àustria i Turquia.

Sobre Zipcar

Zipcar, la companyia líder mundial de carsharing i que opera a Espanya amb la marca Avancar, té operacions en zones urbanes i universitats d’Estats Units, Canadà, Regne Unit, Espanya, Àustria, Turquia i França. Zipcar ofereix més de 30 marques i models de vehicles d’autoservei per hores o dies a particulars i empreses que busquen solucions intel·ligents, simples i convenients per als seus desplaçaments a ciutats i campus universitaris. Zipcar és una subsidiària d’Avis Budget Group, Inc. (Nasdaq: CAR), un proveïdor global líder en serveis de lloguer de vehicles. Més informació disponible a www.zipcar.com

Saber-ne més

Avancar: www.avancar.es